Aktualności
Jesteś tutaj
Aktualności
Specjalista ds. organizacji widowni - oferta pracy
Opis stanowiska:
Aktywne pozyskiwanie klientów i partnerów celem sprzedaży biletów.
Nawiązywanie współpracy i utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami indywidualnymi, instytucjami, klientami biznesowymi, szkołami, stowarzyszeniami, urzędami itp. w celu realizacji planów sprzedażowych
Dostarczanie oferty repertuarowej, zaproszeń, materiałów promocyjnych do wskazanych podmiotów.
Uczestnictwo w spotkaniach z potencjalnymi klientami w celu prezentacji oferty Teatru.
Przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów sprzedaży dla działu księgowego
Odpowiedzialność za obsługą widowni podczas organizacji wydarzeń artystycznych instytucji.
Budowanie trwałych relacji z publicznością .
Dbanie o wizerunek marki instytucji.
Oczekiwania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata.
Dyspozycyjność w dni powszednie i w weekendy.
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Wysoka kultura osobista
Umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, odporność na stres.
Umiejętność posługiwania się social media, co najmniej w podstawowym zakresie.
Podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie>
Co najmniej średnie wykształcenie (mile widziane wykształcenie wyższe);
Mile widziane doświadczenie w pracy w teatrze.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Ciekawą pracę w przyjaznym zespole i możliwość zdobycia cennych doświadczeń zawodowych.
Możliwość rozwoju zawodowego;
Korzystanie z funduszu socjalnego;
Możliwość bezpłatnego uczestnictwa we wszystkich wydarzeniach organizowanych przez Teatr.
Wynagrodzenie w przedziale 3200 – 4700 brutto
Do składanej aplikacji, prosimy załączyć zgodę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich Centrum Kultury Jidysz, 00-099 Warszawa ul. Senatorska 35 moich danych osobowych w celu rekrutacji, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r.”